25 de gener 2009

Banyistes Tilda


Fa un temps vaig fer una banyista Tilda, és una mica grassoneta, porta  un gorro i una tovallola, preparada per anar a la piscina...

      



Més tard va sortir un nou kit de la Tilda, aquesta banyista és més alta i prima, porta una bandana, un collaret i una estrella a la mà, més moderna ella..
 
      


 


A més una amiga em va regalar aquests botons, també de la Tilda i també de banyistes, en vaig fer una quadre per al lavabo, el marc és d'Ikea, vaig planxar la roba de ratlles blaves amb "steam and seam" o paper de doble cara, llavors amb cola vaig enganxar la dent de rata i ja està, total 10 minuts.


 
Em sembla que per ara ja tinc prou banyistes, però estic esperant el nou llibre de la Tilda i si n'hi ha alguna altra...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada