04 d’abril 2009

Sitges 2009



Ja sé que vaig amb una mica de retard, però fins ara no he tingut temps de fer les fotos del que vaig comprar a Sitges.  Vam anar-hi un grup d'amigues el dia que inaguraven, el 12 de març. Fins ara sempre hi haviem anat el dissabte, però l'any que ve si puc  tornaré a anar-hi el dijous, hi ha menys gent i es veu molt més bé tot, et pots acostar als stands i mirar més tranquilament. Tot i ser el dia que inaguraven, al migdia alguns kits ja s'havien acabat, o els stands no tenien previst vendre tant o comptaven vendre poc i van preparar pocs kits, no ho sé, però si que és molest creure que trobaràs de tot perquè és el primer dia i que et diguin que ja ho han acabat.

Un dels stands que em va agradar molt per el genere que portaven, però especialment pel caràcter de les noies que atenien, va ser Luz de Luna de Saragossa, hi vaig comprar vàries coses. Portaven aquestes figures de fang: la gallina, els pollets... es poden penjar o una altre idea que em van donar és posar-les sobre roba, per ex. quadret vichy vermell, i enmarcar-ho. Si ho faig ja ensenyaré les fotos. 

                    


També hi vaig comprar aquesta roba de cafè i cafeteres, són uns panells:









I a més aquestes robes japoneses:

                              

Amb la Dolors de l'Agulla de Terrassa aquesta roba de la Tilda, ja la vaig fer servir fa temps per a una cortina de la finestra del lavabo, i amb aquest tros nou ja faré alguna altre cosa:



Les últimes compres són aquesta roba vermella de topos blancs, un tros de cinta de cors de l'Agulla de Terrassa i aquest llí amb un puntet verd.

Encara està tot a dintre la bossa, ho he tret avui per fer les fotos, i a la bossa del costat encara hi ha el que vam portar de París, i a primers de Maig fan la fira de Tona, i com que és tant a la vora segur que hi anem i alguna cosa cau. La culpa de que no fagi res és del davantal de punt de creu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada