19 de setembre 2009

Mantes nens.


Fa uns anys vaig fer dues mantes per als nens. Tenen els mateixos dibuixos però amb diferents robes i colors. Aquests tipus de mantes van molt bé per aprofitar trossos petits de roba. La base és cotonet (m'agrada molt el cotonet però s'arruga quan el rentes i has de planxar força), vaig comprar la mida que necessitava i vaig anar-hi aplicant el dibuixos amb paper de doble cara i punt de trau (com que tenim molts fils de mouliné anava buscant el color que més s'assemblava a la roba), vaig intentar que els dibuixos quedessin ben repartits i ja va estar. Són mantes molt distretes de fer perquè has d'anar buscant diferents robes i al no haver-hi cap dibuix repetit no cansen. 


Animals:


            


          

    
    



Ninos:


    




Bruixes i unes casetes d'ocells:


    

   

Les mantes acabades:

     

El pròxim post serà de coixins, ja tinc les fotos fetes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada